Infoseek

Business and IT blog

Funny Twitter – Selectie poze si filme amuzante Twitter

M-am gandit ca putin umor n-ar strica pe blog, pe langa toate stirile astea IT 🙂

Asa ca nu m-am putut abtine de la a crea un slide cu cele mai funny poze care le-am gasit pe net despre Twitter.
L-am urcat pe SlideShare  ca sa il puteti vedea:

Iar asta e un filmuletz super misto – Parodie Twitter:

Cautand filmulete funny despre Twitter, am dat si de altele foarte misto. Va pun aici cateva.

Next, best Twitter songs: (favoritul meu.. al doilea :P)

Care ti-a placut mai mult?

PS:  urmareste-ma pe Twitter @gabrielwebdes

Noiembrie 24, 2009 - Posted by | Comice - Funny, IT

1 comentariu »

  1. […] Mai multe puteţi găsi aici. […]

    Pingback de Twitter pentru #poweruseri | blogu' lu' roxid | Noiembrie 24, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

